9 Σεπ 2013

The Poem of Martha, Nicoletta and Paola "Why am I always in the Ikaria Dance"!



A surprise: Martha , Nicoletta and Paola composed a poem, like a traditional "riva" !Let's all share it!
 (Now in Greek, the English translation is being prepared!:) 
Το ποίημα της Μάρθας, της Νικολέτας και της Πάολας! 
Γιατί πάντα είμαι εγώ
στον καριώτικο χορό?
 Φταίει η Χριστιάνα που μας μαγεύει
γιατί πάντα με χαρά χορεύει
 Αλλά και ο Χρήστος φταίει
γιατί τους παλιούς χορούς πολύ τους αγαπάει
Κόλλησε η Ικαρία στη ψυχή
γιατή είναι τόσο φοβερή
Τον καριώτικο χορεύω
και πάντα καινούριες φιγούρες μαζεύω
Αν το ‘ξερε η μάνα μου που πήγαινα για Τράτα
μου έστειλε τα ρούχα μου και την παλιά μου βράκα
 Τα νιάτα μας περνάνε
αλλά στην Ικαρία ξαναγυρνάνε
 Το χειμώνα που θα πάμε
δεν το ξέρω και λυπάμαι
Πόσο ικαριωτέψαμε εμείς
δεν το πιστεύει κανείς
Να σου πω τώρα
που ήρθε η ώρα
Τα κατσίκια κατσικάκια 
μου ‘φτιαξαν τα στιχάκια
 Έγα λέσα, έγα μόλα
Νικολέττα, Μάρθα και Παόλα.

Φιλάκια πολλά,
Martha, Νicoletta, Paola

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου